Μπορεί στην ετικέτα του μελιού να αναγράφονται δυο ονόματα παραγωγών?

Μπορεί στην ετικέτα του μελιού να αναγράφονται δυο ονόματα παραγωγών εφόσον διαθέτει μόνο ο ένας κωδικό? Κ. Ξεσφιγγη θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γίνεται στην ετικέτα του μελιού να αναγράφονται δυο παραγωγοί εφόσον διαθέτει μόνο ο ένας κωδικό el/-/ Με εκτίμηση, ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Απάντηση Νομίζω πως ναι και εγώ στο δικό μου μέλι βάζω και το όνομα της συζύγου μου παρότι διαθέτω μόνο εγώ κωδικό. Η επωνυμία ενός μελιού στην ετικέτα δεν έχει να κάνει με τον κωδικό. Μπορεί το μέλι μου να λέγεται μέλι Ξεσφίγγη - Χαραλάμπους πχ καθώς αυτή η επωνυμία είναι της αρεσκείας μου και να αναγράφεται μόνο ένας κωδικός. Μπορείς να βάλεις το όνομα του παιδιού σου ή οτιδήποτε άλλο. Αλλά κάπου πρέπει να αναγράφεται το όνομα και ο κωδικός αυτού που το παράγει και τέλος. Κάπως έτσι δηλαδή!!! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling... google.com, pub-6072949510437281, DIRECT, f08c47fec0942fa0κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερα
http://dlvr.it/Stdtv7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου