Νέα από τις ζυγαριές και από την ενίσχυση των μελισσοκόμων

Νέα από τις ζυγαριές και από την ενίσχυση των μελισσοκόμων Πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα εχω να πω σήμερα. Να ξεκινήσω με την ενίσχυση, το 8ευρω που περιμένουμε.Φαίνεται πως τελειώνουν τα βάσανα μας και πως την επόμενη Παρασκευή, δυο ημέρες προ των εκλογών θα πληρωθούμε.Εχει ανακοινωθεί η απόφαση στην Διαύγεια ότι θα πληρωθούμε χωρίς ημερομηνία όμως.Σήμερα αύριο βγαίνει το ΦΕΚ ομως τελειώνει αυτο το θεμα. Θελω να πω και να ξέρετε.Καθημερνά δέχομαι δεκάδες τηλεφωνήματα από μελισσοκόμους.Το τηλ χτυπάει συνεχως, ειτε κοιμάμαι, ειτε ειμαι στα μελίσσια ειτε σε δουλεια δεν σταματαει καθολου.Ακουω τον κόσμο και τα παράπονα που εχουν, τον τελευταίο καιρο ζητούσαν να γινει κατι για το 8ευρω.Κα δεν ειναι μονο μικροί μελισσοκόμοι, ειναι και πολλοί μεγάλοι, με χίλια και δυο χιλιάδες μελίσσια που φώναζαν οτι εχουν πνιγεί με την τιμη της ζαχαρης.Τα ακούω λοιπον, χωρίς να φταιω σε κατι, γιατι εγω δεν ειμαι ουτε συνδικαλιστής ουτε εκλεγμένος για να εχω καποια αρμοδιότητα για αυτα.Ο κοσμος γνωριζει οτι εχω τον Melissocosmos, τα λεει σε εμενα, να πιεσω την ΟΜΣΕ και αυτη να πιεσει το Υπουργείο.Ο ρόλος μου λοιπον δεν ειναι να αρχίσω να λεω οτι πανε ολα καλά.Εγω ακουω κοσμο να παρατάει το επάγγελμα, άλλους να μεταναστεύουν, άλλους να μην εχουν να πληρώσουν το ρευμα, αλλους να μην εχουν γαλα για τα παιδια τους.Εγω πρεπει αυτη την πλευρα να τονίζω.Πολλές φορες μπορει να αδίκησα την ΟΜΣΕ λοιπον.Αλλα αυτός ειναι ο ρολος μου, να πιέζω, και αυτη να πιέζει το Υπουργείο.Και εχουν δει πολλά τα ματια μου στην ζωη μου.Εχω δει Υπουργούς να μας καλουν στο Υπουργείο τους το 2010, να μας ανακοινώνουν  οτι θα κανουν κατι καλο, και τελικα να μην το κανουν ποτε.Δεν θελω να πω λεπτομέρειες.Μεχρι τα χρήματα να μπουν στους λογαριασμούς κανείς δεν πρεπει να εφησυχάζει.Και μου την έπεσαν και γαλαζοαίματοι...Του στυλ μα πως κάνετε ετσι για 8 ευρώ λες και τα ειχατε στο μέτρο.Μερικοί μαλλον δεν εχουν καταλάβει σε τι κατασταση εχει περιέλθει ο κοσμάκης.Βασικα νομίζω οτι την Κυριακη των εκλογων θα το καταλαβουν ολοι, εγω παντων οσο χρονών ειμαι τετοιες μουγκές εκλογες δεν εχω ξαναδει.Ο Χαρίλαος ελεγε και οι παλιοι θα το θυμούνται, οτι η κάλπη ειναι γκαστρωμένη.Αυτη την φορα πραγματικά και γκαστρωμένη είναι και εγκυμονεί δίδυμα...και ο νοών νοείτω. Πάμε τωρα στα του μελιού. Ο έλατος δεν δείχνει τιποτα ακομα.Έμπειροι μελισσοκόμοι που ανέβηκαν στο βουνο και τους εμπιστεύομαι μου είπαν οτι ειναι ακομα πισω.Εγω δεν εχω ανέβει οποτε προσωπική αποψη δεν εχω.Σε γενικες γραμμές η φυση ειναι περιπου 20 ημερες πισω σε σχεση με πέρυσι. Στις πορτοκαλιές τωρα. Εδω τα πραγματα σοβαρευουν. Ακουστε λοιπον. Χειρίζομαι 4 ζυγαριες στις πορτοκαλιές. Παμε να τις δούμε. Αιτωλοακαρνανία ΠρώτηΆνοδος 630γρ Δεύτερη Άνοδος 470γρ Τρίτη Άνοδος 370γρ Τέταρτη Άνοδος 1.090γρ Το μελίσσι της πρώτης ζυγαριάς είναι τριώροφο και μακράν το ποιο δυνατό απο τα υπόλοιπα.Το μελίσσι της δεύτερης ζυγαριας είναι ένα καλό 20αρι μελίσσι.Το μελίσσι της τρίτης ζυγαριάς εχει ξεσκιστεί να κανει κελιά, και οταν θελουν να την κοπανήσουν δεν εχουν μυαλό να μαζέψουν μελι.Το μελίσσι της τέταρτης ζυγαριας του έβαλα τρεις φορες απο 2 κιλα τροφη με βιταμίνες της εταιρείας BeeNectar.Οσοι με διαβάζετε ισως ξερετε οτι ξεκίνησα ενα πειραμα ταΐζοντας για 1 χρονο μονο μελισσοτροφες με βιταμινες της εταιρείας BeeNectar μερικά μελίσσια.Η εταιρεία υποστηρίζει οτι ταΐζοντας αυτες τις τροφες που φέρουν βιταμίνες και αιθέρια έλαια οτι τα μελισσια θα μαζεψουν περισσότερο μελι και δεν θα χρειαστούν καταπολέμηση της βαρρόα.Στα βίντεο που κανω το πείραμα θυμάμαι να λεω στην καμερα οτι εχω την αίσθηση πως αυτα τα μελισσια μαζευουν περισσοτερο μελι.Τωρα φαίνεται αυτο να το επιβεβαιώνει και η ζυγαριά. Θελω να είμαι έντιμος και σωστος απέναντι σας ομως και απεναντι στην εταιρεία.Τα μελισσια που ταιζω αυτες τις τροφες αναπτύχτηκαν πολυ καλα, ομως το ιδιο καλα αναπτύχτηκαν και τα υπολοιπα μελισσια μου που έτρωγαν κοινες τροφες. Τοσο που τρελαθήκαμε να χαλαμε κελια, αν δεν πεθανουμε φετος δεν πεθαίνουμε ποτε. Η εταιρεία λεει να ραντισω με βιταμινη τα μελισσια και τοτε θα μαζεψουν ακομα περισσότερο μελι, το προβλημα μου ειναι τα κελιά ομως αν δεν κοψει η ταση σμηνουργιας και ριξω και βιταμινη, θα μου φυγουν ολα.Καταγραφω λοιπον σημερα οτι το τεταρτο μελισσι ταΐζεται με αυτες τις τροφες και παει καλυτερα και επειδη ειμαι και περιεργο και δύσπιστο ατομο, απο αυριο θα δωσω τροφη με βιταμινη και στην ζυγαρια 3 για να είμαστε σιγουροι. Παμε να δουμε και ζυγαριές συναδέλφων Να δουμε και μια ζυγαρια στον ελατο Πτώση 830γρ Πορτοκαλι Αρτα Άνοδος 1.556γρ Δευτερη Ανοδος 1.370γρ Αιτωλοακαρνανία πορτοκάλι Άνοδος 107γρ Αυτα προς το παρον Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του άρθρου μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αναφορά πως ανήκει στον Melissocosmos με ενεργό ling... google.com, pub-6072949510437281, DIRECT, f08c47fec0942fa0κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για περισσότερα
http://dlvr.it/Sny6C5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου